Ik wilde toch even mijn ervaring met Delta energie kwijt. Na het trouw ‘uitdienen’van mijn jaar contract bleek dat ik een behoorlijk bedrag van hen tegoed had.
Op ‘mijn Delta’kon ik lezen dat de vervaldatum voor deze teruggave op 18-5-2015 zou zijn.
Dus groot was mijn verwondering na telefonisch contact bleek dat ik nog tot 3 weken NA betreffende vervaldatum moet wachten tot Delta tot betaaling overgaat.
U snapt dat dit mij zeer verbaasd, zeker omdat als een consument zich niet aan de voor hem geldende vervaldatum houdt er een verhoging met ‘administratie kosten erbij komt.
Mocht ik dan nog niet betalen een verdere verhoging.
Ik vind het een schande van DELTA energie dat zij zich hier volledig aan hun eigen regelgeving onttrekken.
Dit met de intussen beruchte worden ” sorry maar daar kunnen we niets aan doen meneer”..
Ik zou iedereen aanraden nog eens na te denken voordat u met Delta in zee gaat.
Het is een schande dat je je op de website van Delta niet af kunt melden als je naar Zweden emigreert. En als je dat dan via hun email die je nauwelijks kunt vinden op de site toch doet rekenen ze zonder schaamte de extra dagen door met hun vastrecht. Terwijl de nieuwe huurder ook vastrecht mag afdragen. De klantenservice reageert bot zonder gevoel en arrogant. Nooit meer klant bij Delta
Voor de 3de keer tv en internet van Delta opgezegd.
Ze zeggen wel dat de opzegging rond is.
Ik praat moeilijk vanwege mijn handicap, dus ik mail en twitter.
Maar Delta lijkt haar eigen medewerkers niet serieus te nemen.
Voor de 3de keer tv en internet van Delta opgezegd.
Maar Delta blijft rekeningen sturen!
Verschrikelijk.
Ik wilde toch even mijn ervaring met Delta energie kwijt. Na het trouw ‘uitdienen’van mijn jaar contract bleek dat ik een behoorlijk bedrag van hen tegoed had.
Op ‘mijn Delta’kon ik lezen dat de vervaldatum voor deze teruggave op 18-5-2015 zou zijn.
Dus groot was mijn verwondering na telefonisch contact bleek dat ik nog tot 3 weken NA betreffende vervaldatum moet wachten tot Delta tot betaaling overgaat.
U snapt dat dit mij zeer verbaasd, zeker omdat als een consument zich niet aan de voor hem geldende vervaldatum houdt er een verhoging met ‘administratie kosten erbij komt.
Mocht ik dan nog niet betalen een verdere verhoging.
Ik vind het een schande van DELTA energie dat zij zich hier volledig aan hun eigen regelgeving onttrekken.
Dit met de intussen beruchte worden ” sorry maar daar kunnen we niets aan doen meneer”..
Ik zou iedereen aanraden nog eens na te denken voordat u met Delta in zee gaat.
Het is een schande dat je je op de website van Delta niet af kunt melden als je naar Zweden emigreert. En als je dat dan via hun email die je nauwelijks kunt vinden op de site toch doet rekenen ze zonder schaamte de extra dagen door met hun vastrecht. Terwijl de nieuwe huurder ook vastrecht mag afdragen. De klantenservice reageert bot zonder gevoel en arrogant. Nooit meer klant bij Delta
Voor de 3de keer tv en internet van Delta opgezegd.
Ze zeggen wel dat de opzegging rond is.
Ik praat moeilijk vanwege mijn handicap, dus ik mail en twitter.
Maar Delta lijkt haar eigen medewerkers niet serieus te nemen.
Voor de 3de keer tv en internet van Delta opgezegd.
Maar Delta blijft rekeningen sturen!
jroam