Vandaag de eindafrekening van mijn vorige energie leverancier gekregen inclusief €150,– boete. Heeft dat colporteurtje van hun mijn contrakt 1 maand te vroeg overgenomen.
Nog nooit zo’n stelletje incompetente prutsers meegemaakt.
Bedankt huismerkenergie! Knap staaltje werk.
Kleine persoonlijke organisatie, simpele manier van meterstanden doorgeven e.d. Met klachtafhandeling heb ik geen ervaring, want ik heb geen klachten.
Ze zouden van mij alleen nog iets groener mogen worden, bv. de bio-energie van zgn. resthout eruit doen, want dat ‘resthout’ zijn in praktijk complete bossen uit omg. v die energiecentrale in Cuijk. Beter zou zijn echt alleen afval voor biomassa te gebruiken, zoals bv. resthout v/e houtbewerkingsbedrijf.
Dit bedrijf deugt niet. Haalt mensen op slinkse wijze over om contract met hen aan te gaan. Zonder toestemming krijg je een contract met dit bedrijf. Crimineel en frauduleus!! Nooit mee in zee gaan afwimpelen
Werd zomaar gebeld door dit bedrijf. Ik betaalde waarschijnlijk veel te veel voor gas / electra. Het zou dus goedkoper kunnen volgens huismerk energie.
Al zou het maandbedrag bij huismerk energie hoger uitvallen, maar dan zou ik aan t eind van het jaar niets bij te hoeven betalen. Of ze een offerte per mail mochten sturen. Zodat ik de aanbieding nog eens rustig door zou kunnen lezen. Prima. Tijdens dit gesprek stuurde ze de offerte en er werd gevraagd of ik de offerte al binnen had gekregen. Of ik direct even wilde kijken. Ja, die had ik binnengekregen. Of ik dan ook nog even op de groene button ‘akkoord op contract’ wilde klikken zij de telefoniste tussen neus en lippen door.
Door hierop te klikken ga je dus meteen een contract aan met deze leverancier. Eigenlijk voordat je goed en wel gelezen hebt wat er nu precies in staat.
Ik zei dat ik er niet op ging klikken en de telefoniste was hier zacht gezegd niet blij mee. Ze begon te pushen en maar erover door te hameren dat ik veel te veel betaalde en dat het verstandig was om op die groene button te klikken.
Uitspraken als:
-je bent een dief van je eigen portemonnee
-je gaat sowieso aan bij de eindafrekening moeten bijbetalen als je niet bij huismerk energie komt
-jouw huidige energieleverancier houdt je voor de gek want de prijzen zijn omhoog gegaan en dat zul je zien in je eindafrekening.
-ja maar mevrouw luister nou eens, de belasting op energie is omhoog gegaan en dat is bij ons al erbij gerekend en bij je huidige leverancier niet. Etc.
Nog steeds drukte ik niet op de groene button en zei dat ik toch eerst mijn huidige leverancier wilde bellen om te vragen hoe t zit met de verhoging etc.
De telefoniste reageerde geïrriteerd een zei dat ze wel terug zou bellen dan.
Mijn huidige leverancier gebeld en gevraagd hoe t zet met de verhoging van de belasting op energie. Ze zeiden dat dit al in t termijnbedrag is meegenomen en dat ik met mijn huidige termijnbedrag goed zit. Dit kon ik ook zien door de meterstanden op hun site of in de app in te vullen en tot nu toe krijg ik zelfs geld terug. Dit kun je zo vaak checken als je wilt zodat je bij de eindafrekening niet voor verrassingen komt te staan.
Een week later belde dezelfde telefoniste mij terug.
Ik vertelde haar dat ik nu een prima maandbedrag heb en dat ik ook inclusief de verhogingen tot nu toe niets bij hoef te betalen bij de eindafrekening en zelfs geld terug krijg en dat mijn huidige termijnbedrag aanzienlijk lager is dan hun aanbieding.
Weer een zeer geïrriteerde reactie. Dat ik dom ben omdat mijn huidige energie leverancier verhogingen zou verzwijgen en ik het dan wel zou zien als ik de jaarafrekening zou krijgen. Verder weer een herhaling van hun veel te agressieve en asociale manier om toch dot contract aan mij te verkopen. Uiteindelijk heeft de telefoniste boos opgehangen omdat ze in de gaten kreeg denk ik dat ik echt niet over wilde stappen.
Maar goed, dus gelukkig niet overgestapt naar huismerk energie en ik raad iedereen ook af om naar dit bedrijf over te stappen. Al is het alleen al om de asociale manier waarop zij klanten proberen te werven. Schandalig gewoon.
IK HEB VRAAG WAARBLIJFMIJN E150 WAARDE SCHEQUE
EN HOE KOMT U BIJ BETAEN E800 IK WOON ALEEN NOOIT DEVERWARMING AAN DAT WAT MIJN DE CHEQUE HEB IK GEKREGEN VAN welmoed groot 0619725962
Vanochtend voor de negende keer telefoontje in anderhalve week tijd van Huismerk Energie. Heb de dame uitgelegd dat ik nu meer dan geïrriteerd begin te geraken daar ik iedere keer de belofte krijg dat er een aantekening van gemaakt zal worden en ik dan niet meer gebeld word. Is me de vorige keren ook verteld dus ben benieuwd. Ondertussen word ik wel steeds van mijn werkzaamheden afgehouden door deze Stalkers. 🙁
Vandaag de eindafrekening van mijn vorige energie leverancier gekregen inclusief €150,– boete. Heeft dat colporteurtje van hun mijn contrakt 1 maand te vroeg overgenomen.
Nog nooit zo’n stelletje incompetente prutsers meegemaakt.
Bedankt huismerkenergie! Knap staaltje werk.
Kleine persoonlijke organisatie, simpele manier van meterstanden doorgeven e.d. Met klachtafhandeling heb ik geen ervaring, want ik heb geen klachten.
Ze zouden van mij alleen nog iets groener mogen worden, bv. de bio-energie van zgn. resthout eruit doen, want dat ‘resthout’ zijn in praktijk complete bossen uit omg. v die energiecentrale in Cuijk. Beter zou zijn echt alleen afval voor biomassa te gebruiken, zoals bv. resthout v/e houtbewerkingsbedrijf.
Dit bedrijf deugt niet. Haalt mensen op slinkse wijze over om contract met hen aan te gaan. Zonder toestemming krijg je een contract met dit bedrijf. Crimineel en frauduleus!! Nooit mee in zee gaan afwimpelen
Bedrijf met criminele intenties proberen argeloze burgers contract aan te smeren die dat niet willen. Gevaarlijk!!!
Orie 12-3-2019 – 11:55
Werd zomaar gebeld door dit bedrijf. Ik betaalde waarschijnlijk veel te veel voor gas / electra. Het zou dus goedkoper kunnen volgens huismerk energie.
Al zou het maandbedrag bij huismerk energie hoger uitvallen, maar dan zou ik aan t eind van het jaar niets bij te hoeven betalen. Of ze een offerte per mail mochten sturen. Zodat ik de aanbieding nog eens rustig door zou kunnen lezen. Prima. Tijdens dit gesprek stuurde ze de offerte en er werd gevraagd of ik de offerte al binnen had gekregen. Of ik direct even wilde kijken. Ja, die had ik binnengekregen. Of ik dan ook nog even op de groene button ‘akkoord op contract’ wilde klikken zij de telefoniste tussen neus en lippen door.
Door hierop te klikken ga je dus meteen een contract aan met deze leverancier. Eigenlijk voordat je goed en wel gelezen hebt wat er nu precies in staat.
Ik zei dat ik er niet op ging klikken en de telefoniste was hier zacht gezegd niet blij mee. Ze begon te pushen en maar erover door te hameren dat ik veel te veel betaalde en dat het verstandig was om op die groene button te klikken.
Uitspraken als:
-je bent een dief van je eigen portemonnee
-je gaat sowieso aan bij de eindafrekening moeten bijbetalen als je niet bij huismerk energie komt
-jouw huidige energieleverancier houdt je voor de gek want de prijzen zijn omhoog gegaan en dat zul je zien in je eindafrekening.
-ja maar mevrouw luister nou eens, de belasting op energie is omhoog gegaan en dat is bij ons al erbij gerekend en bij je huidige leverancier niet. Etc.
Nog steeds drukte ik niet op de groene button en zei dat ik toch eerst mijn huidige leverancier wilde bellen om te vragen hoe t zit met de verhoging etc.
De telefoniste reageerde geïrriteerd een zei dat ze wel terug zou bellen dan.
Mijn huidige leverancier gebeld en gevraagd hoe t zet met de verhoging van de belasting op energie. Ze zeiden dat dit al in t termijnbedrag is meegenomen en dat ik met mijn huidige termijnbedrag goed zit. Dit kon ik ook zien door de meterstanden op hun site of in de app in te vullen en tot nu toe krijg ik zelfs geld terug. Dit kun je zo vaak checken als je wilt zodat je bij de eindafrekening niet voor verrassingen komt te staan.
Een week later belde dezelfde telefoniste mij terug.
Ik vertelde haar dat ik nu een prima maandbedrag heb en dat ik ook inclusief de verhogingen tot nu toe niets bij hoef te betalen bij de eindafrekening en zelfs geld terug krijg en dat mijn huidige termijnbedrag aanzienlijk lager is dan hun aanbieding.
Weer een zeer geïrriteerde reactie. Dat ik dom ben omdat mijn huidige energie leverancier verhogingen zou verzwijgen en ik het dan wel zou zien als ik de jaarafrekening zou krijgen. Verder weer een herhaling van hun veel te agressieve en asociale manier om toch dot contract aan mij te verkopen. Uiteindelijk heeft de telefoniste boos opgehangen omdat ze in de gaten kreeg denk ik dat ik echt niet over wilde stappen.
Maar goed, dus gelukkig niet overgestapt naar huismerk energie en ik raad iedereen ook af om naar dit bedrijf over te stappen. Al is het alleen al om de asociale manier waarop zij klanten proberen te werven. Schandalig gewoon.
IK HEB VRAAG WAARBLIJFMIJN E150 WAARDE SCHEQUE
EN HOE KOMT U BIJ BETAEN E800 IK WOON ALEEN NOOIT DEVERWARMING AAN DAT WAT MIJN DE CHEQUE HEB IK GEKREGEN VAN welmoed groot 0619725962
Vanochtend voor de negende keer telefoontje in anderhalve week tijd van Huismerk Energie. Heb de dame uitgelegd dat ik nu meer dan geïrriteerd begin te geraken daar ik iedere keer de belofte krijg dat er een aantekening van gemaakt zal worden en ik dan niet meer gebeld word. Is me de vorige keren ook verteld dus ben benieuwd. Ondertussen word ik wel steeds van mijn werkzaamheden afgehouden door deze Stalkers. 🙁