Now you have Power.nl

Landelijke Energievergelijker

1

Bent u klant bij de landelijke energievergelijker? Er zijn regelmatig mensen die ervaringen hebben met dit bedrijf. Het bedrijf komt ook veelvuldig naar voren als het gaat om telefonische verkoop.

Bent u ook gebeld door de landelijke energievergelijker? Laat dan hier weten wat uw mening is door hieronder een ervaring achter te laten.

  1. Verschrikkelijke types die iedere dag bellen. Niet okee dit.

    • Net ook gebeld door zo’n dramwijf. Praat wel Nederlands maar snapt niet dat nee, Nee betekent. Tuurlijk wordt ik dan boos, en dan tegen mij tekeer gaan dat ik onbeschoft ben! Ook nog dreigen dat ik nog niet van de telefoontjes af ben. Maar goed dat ze aan de andere kant van de lijn zat. Grr

  2. Landelijke Energie Vergelijker. Hondsbrutaal bedrijf + medewerker. Bellen je ‘s avonds op je mobiel voor verkoopdoeleinden op en overtreden daarmee de nieuwe privacywet met handen en voeten. Het barst van de negatieve reviews over Landelijke Energie Vergelijker op het internet. Blijkbaar geven ze niets om mensen en maakt het ze niet uit hoe ze hun geld verdienen. Ik heb hun nummer nu geblokkeerd om te voorkomen dat ik net als heel veel andere mensen continu wordt lastig gevallen, zelfs al heb je in het bel-me-niet register aangegeven dat je niet met telemarketing wilt worden benaderd. Als Landelijke Energie Vergelijker zo met mensen omgaat die nog niet eens klant zijn, dan wil je toch werkelijk nooit klant van zo’n bedrijf worden. Vermijd de Landelijke Energie Vergelijker te allen tijde!!!!

  3. Vreselijk bedrijf. Vallen je continu ongewenst lastig met verkoop belletjes.

  4. Peter Rietjens 20 februari 2019 op 18:26

    Zeer slechte ervaring met medewerker van Landelijke Energie vergelijker. Met snelle praatjes worden grote besparingen op energie kosten beloofd.
    Concrete vragen worden niet beantwoord.
    Ik kan iedereen afraden om op toezeggingen in te gaan.

  5. Pieter van de Ven 25 februari 2019 op 16:18

    Door zeer agressieve verkoper gebeld die meende dat het Bel me niet register voor hem niet van toepassing is omdat hij een goed aanbod heeft. Zonder ook maar één vraag te stellen ratelt hij een “kort” verhaal af van 2 minuten en gooit bij de eerste tegenwerping op dat het gesprek stroef loopt. Nooit zaken mee doen, zijn alleen op de verkoop uit.

  6. al jaren ga ik niet in op telefoontjes, maar nu ik net ZZPer was geworden dat ik dat ik erop vooruit kon gaan. En ja, ik ga ben er dus ingetrapt. ze reageren niet meer op mails en uiteindelijk ben ik duurder uit ondanks dat het verhaal goed klonk. Wat een les….. dit doe ik dus nooit meer. Wat een schoften.

  7. Ik heb een zeer onbeschofte en agressieve medewerker aan de telefoon gehad. Terwijl mijn telefoon nummer in het bel me niet register staat alsook mijn telefoon nummer bij de KvK jaren geleden verwijderd is. Wellicht is mijn telefoon nummer via illegale wijze verkregen.

    Zeer negatieve ervaring dus!!!!

  8. Wat een oplichters!!
    Mijn vriend stond sinds een dag ingeschreven bij de kvk en meteen bellen ze om je wat aan te smeren. Jammer genoeg trapte hij er in. 2 uur later belde hij terug om er toch vanaf te zien en toen werd gezegd dat kan niet meer dit is nu voor 3 jaar of je krijgt een flinke boete. Ik heb vervolgens gebeld met iemand van de klantenservice om uit te leggen dat het om mijn woning gaat en ik het niet wil maar daar hebben ze dus gewoon scheit aan. Ik zou nog terug gebeld worden nooit gebeurd natuurlijk. Ik zei ook dat er alleen maar negatieve reviews over hun staan en dat ze zelfs in kassa zijn geweest dit ontkennen ze. Ze hebben mijn huidige energie leverancier zelf opgezegd en nu zit ik hier dus aan vast. Ik laat dit niet zomaar aan me voorbij gaan en maak er een zaak van. Ik wil iedereen die ook met ze in zee is gegaan adviseren het zelfde te doen. En voor alle andere: trap er niet in!!!

  9. Willen alles van je weten, maar geven nog niet eens de achternaam van de eigenaar! Lijkt op duistere parktijken. Oppassen geblazen!

  10. Bedienen zich van regelrechte leugens om maar een contract te kunnen afsluiten.
    Volgens de dame aan de telefoon was ons contract met Eneco geannuleerd. Simpel telefoontje richting Eneco leerde ons dat dit helemaal niet het geval was.
    FOEI Landelijke energie vergelijker.

  11. Onbeschofte en intimiderende telefoontjes met een onzinverhaal. Niet doen!! Gewoon opgooien, beleefd zijn helpt niks.

  12. Super bedrijf!!!

    Gesproken met een hele vriendelijke medewerker. Ze bellen op om ervoor te zorgen dat je niet onnodig teveel betaalt voor het stroom en gas!

    Ik zat bij de eneco en zat er op hele hoge tarieven. Nu zit ik bij de NLE en ik heb nog nooit minder betaald dan ik nu doe.

    Blijf zo doorgaan, super gasten!!

  13. ‭+31 70 891 66 01‬ Net gebeld door dit nummer een malloot van dit Landelijk Energievergelijker. Vraagt niet eens of ik wel tijd heb. Begint gelijk zn standaardverhaal en weet blijkbaar alles over mij, adres, geboortedatum enzo. Dus terwijl ik niet luisterde heb ik ondertussen deze club ff gegoogled en ik stuit op allerlei verontrustende klachten. Toen ik hem dat zei werd ie boos ‘ heeft u weleens Essent gegoogled?’ Pff mafkees zeg, ik zei dat ik geen behoefte had aan een discussie of überhaupt aan overstappen, hij bleef maar doorpraten en liet mij niet uitspreken, wat een ab onbeschoft en agressieve idioot zeg,…gelijk nummer geblokkeerd.

  14. Was wel lache! werd gebeld door een vrouw van landelijke energie vergelijker, die begon met mooie praatjes. Het aanbod wat ze stuurde was echter stukken slechter dan wat ik bij mijn huidige contract betaal. Maar toen ik haar vroeg of ze beetje goed was in wiskunde bevestigde en zei ze dat ze energiekunde gestudeerd had. toen was ik wel klaar en heb ik opgehangen. Vragen worden niet beantwoord en ze proberen je gek te draaien met grote besparingen die ze nooit kunnen waarmaken.

    Ofwel, niet doen… deze club is een stelletje oplichters en fantasten.

  15. Maureen van der Velden 21 februari 2020 op 11:39

    Wat een opdringerige benadering! Ze zouden zogenaamd bellen nav een melding. Dat kan niet, aangezien ik sinds 4 maanden een nieuw contract heb. Ze belden onder werktijd. Ik gaf aan dat ze stoorden, dat ik geen interesse had en niet meer gebeld wilde worden.
    Een dag later belde er een collega. Ik gaf weer aan geen interesse te hebben en niet meer gebeld te willen worden. Hun antwoord: “Maar u betaalt nu te veel. Wilt u dan geen geld besparen?” Ik herhaalde mijn antwoord, zij herhaalde haar vraag. Nadat dit spelletje zich drie keer had herhaald, heb ik maar opgehangen. Ik wil niet meer gebeld worden.

  16. Vreselijk telefoongesprek. Zeer opdringerig en agressief. Erg verwarrend verhaal. Ze willen geen NEE horen.
    Ik kijk elk jaar waar ik het goedkoopste uit ben, dan kun je mij niet vertellen dat ik via hun nog € 500,00 op jaarbasis goedkoper uit ben. In het gesprek vergelijken ze appels met peren, totdat je het zelf niet meer begrijpt.

    • Beste NB,

      Wij vinden het jammer om te vernemen dat u een vervelende ervaring heeft gehad. Wij zouden graag uit willen zoeken wat hier precies is gebeurd en willen u daarom vragen om contact op te nemen met onze klantenservice zodat zij dit uit kunnen zoeken en eventueel op kunnen lossen. Zij zijn bereikbaar op doordeweekse dagen van 9:00 tot 17:00.

      Alvast bedankt!

      Met vriendelijke groet,

      Klantenservice
      Landelijke Energie Vergelijker

  17. Oplichters van de bovenste plank en zeer irritant. Mijn blokkeerlijst staat inmiddels vol met steeds andere nummers waarmee ze bellen. Zelfs de bel-me-niet boodschcp hebben ze vervalst.

    • Beste Peter,

      Wij vinden het jammer om te vernemen dat u een vervelende ervaring heeft gehad. Wij zouden graag uit willen zoeken wat hier precies is gebeurd en willen u daarom vragen om contact op te nemen met onze klantenservice zodat zij dit uit kunnen zoeken en eventueel op kunnen lossen. Zij zijn bereikbaar op doordeweekse dagen van 9:00 tot 17:00.

      Alvast bedankt!

      Met vriendelijke groet,

      Klantenservice
      Landelijke Energie Vergelijker

  18. Ik heb er gewerkt en niet met deze mensen in zee gaan, ze beloven je de hele wereld, maar wacht maar tot het moment dat je geld terug zou moeten krijgen, want dat krijg je niet! Valse berekeningen worden er aan de lopende band gemaakt! Met een standaard script kun je nooit een besparing berekenen, om dat bij elke leverancier de prijzen verschillen. Ook is het zo dat ze niet samenwerken met alle leveranciers, pure oplichting dus, en voor hun medewerkers word ook niet echt waardering getoond!

  19. Na gisteren 5x te zijn gebeld door nr. 078-200 9052 toch maar een keer opgenomen. Het was een hele vriendelijke dame die ik uit fatsoen toch maar haar verhaal liet doen (onder etenstijd). Ze had onze cijfers gezien van gas en stroom en wij betalen veeeeel te veel. Zij zou het direct in orde maken want zij kon zien in het systeem van de Landelijke Energie Vergelijker dat het wel 650 euro per jaar! goedkoper kon, want ‘wat betaald u nu maandelijks?’ en ‘graag uw bankrekeningnr. zodat wij het nieuwe bedrag af kunnen schrijven’. We zullen het nieuwe bedrag ruim nemen, 400 euro per maand en dan krijgt u aan het einde van het jaar lekker heel veel geld terug.. Het gesprek werd steeds vreemder en vreemder… Toen ik op de achtergrond steeds een man haar dingen in hoorde fluisteren en voorkauwen viel mijn muntje pas en heb ik opgehangen, naar een half uur denk ik .. hopelijk niet te laat. Ze had wel al mijn gegevens. Zo naar dit…. dat dit kan in Nederland ???!!! MENSEN OPPASSEN GEBLAZEN en wees niet zo naïef als ik was.

    • Beste Robbie,

      Wij vinden het vervelend om te horen dat u een nare ervaring heeft overgehouden aan een telefoon gesprek met één. Wij zouden graag uit willen zoeken wat hier precies is gebeurd en willen u daarom vriendelijk verzoeken om even contact op te nemen met onze klantenservice. Zij zijn te bereiken op 020 555 82 18.

      Alvast bedankt.

      Klantenservice Landelijke Energie Vergelijker

  20. Medewerker aan de telefoon was duidelijk en gaf me goede informatie. De medewerker liet mij mijn huidige energiecontract erbij pakken en liet mij zien welke prijzen ik momenteel betaalde en wat zij hierin konden betekenen. Op basis van een eigen berekening ging ik er 215 per jaar op vooruit. Ik hoefde er niks voor te doen en zelfs de boete werd voor mij vergoed. Al met al dus zeer tevreden.

  21. Ze bellen op de raarste tijdstippen. Wordt niet eens gevraagd of ik tijd heb.
    Gesprek was erg opdringerig!
    Duidelijk aangegeven dat ik alles op de mail wilde zien, als vrijblijvende offerte, nou dat was niet mogelijk! Nou oké dan niet. Daar ging meneer niet mee akkoord. Aangegeven dat ik niet in zulke telefoontjes trapte waarop hij meerdere malen vroeg en zei maar als ik alles met u door loop dan klopt het toch. U wilt dus niet besparen.
    Zooooo klaar met die vent, ze luisteren niet eens !!!

  22. Ben pas met pensioen en erger me rot aan al die lui die bellen met prachtige beloftes.
    Enig idee hoe ik hier van af kom. Heb me al diverse malen gemeld bij het “belmenietregister”.
    Niets helpt.

  23. Ook vanavond op mijn mobiel gebeld door deze zeer opdringerige irritante lui, wel lekker een kwartier laten zwetsen en toen maar de hoorn er op gegooid, ze werden steeds agressiever, leuk om te horen eigenlijk, aan het eind was deze dame echt bijna boos en grof, terwijl ik steeds minder ging praten

  24. Doen zich erg onafhankelijk voor. Zit wel degelijk een verdienmodel achter. Voor niets gaat de zon op. Komen nooit uit op de energieleveranciers waar eigen huis of de consumentenbond collectieve bodemprijzen mee hebben afgesproken?
    Registreren ook niet dat ze je al voor de derde keer bellen in 1 jaar met wederom nee op rekest. Snap niet dat mensen voor zo’n club willen werken, terwijl ze weten dat ze niet onafhankelijk zijn. Droevig.

  25. Hoe kan dit bedrijf rendabel zijn? Zeer vervelende mensen. Wekken erg veel agressie op. Het is beschamend dat dit niet te stoppen is. Zijn nu bezig om de locatie van dit call-centrum te achterhalen. Mocht iemand een idee hebben dan horen wij dit graag.

  26. Zeeeeeeeer agressieve verkoper aan de telefoon vandaag van de Landelijke Energievergelijker. Doet alsof je iets moét beslissen. omdat zij een melding zouden krijgen. Dramt vreselijk door, nee accepteert men niet. Zou verboden moeten worden dergelijke praktijen. Als je vraagt naar de naam van de beller dan is dat ineens niet relevant. Bel met niet register werkt blijkbaar ook niet want had mij nummer daar aangegeven. Uiteindelijk aangekondigd tijdens zijn geratel dat ik gesprek écht ga beeindigen en zelf dus op de rode knop gedrukt. Wat een vreselijk bedrijf zeg. Nummer gelijk geblokkeerd.

  27. ik ben nu al meer dan 30 x gebeld, of vanuit DElft , Nijmegen, Rotterdam en Amsterdam, en nog veel meer plaatsen, ik hang meteen op en of druk ze weg.
    Ze zijn super irritant ik sta bij bel me niet ingeschreven ..hoedan???
    Laat hier alsjeblieft een einde aan maken …het stopt gewoon niet vanavond weer 0152030227 of 040 3116003 .Maar wie heeft een oplossing .. ik blokkeer al vaak van dit bedrijk al minstens 20 pff

  28. Wil graag anoniem blijven 3 december 2020 op 19:19

    ‬ 071-2040955 Net gebeld door dit nummer van Landelijk Energievergelijker. Vraagt niet eens of ik wel tijd heb. Krijg geen naam te horen. Na 3x vriendelijk aan te hebben gegeven dat ik geen interesse heb in haar verhaal of verkoop. Werd mevrouw heel boos en opdringerig. Ik moest maar naar haar luisteren, zei ze. Ik heb daarna gelijk opgehangen. Leek er inderdaad op dat zij al heel veel gegevens hadden van mij.

  29. Ik heb zojuist ook een dergelijk telefoontje gehad. Blijkbaar doen ze het nu ander, want de geven aan, dat ze bericht hebben ontvangen van de Landelijke Energievergelijker, dat ik veel te veel betaal. Dat zou best kunnen, maar helaas hadden ze hun administratie niet voor elkaar. Ze dachten, dat ik energie afnam van EnergieDirect, maar daar ben ik al weer meer dan een jaar weg. Ik verweet haar dus, dat ze de administratie niet voor elkaar had, waarop ze nogal agressief reageerde. Daarna vroeg ik of de LEV een overheidsorganisatie is en als dat niet zo is, wat het dan wel was. Het antwoord daarop was zeer onbevredigend en zij liet mij steeds niet uitpraten. Toen ik dat bij haar ook 1 keer deed, werd ze boos. Toen wist ik wel welk vlees ik in de kuip had. Onbetrouwbaar. Als je over wil stappen, doe het dan b.v. via het energiecollectief van de Consumentenbond of van Vereniging Eigen Huis. Dan weet je zeker dat je niet wordt belazerd.

  30. Peter van der Linden 20 december 2020 op 13:33

    Kan dit geboefte niet gestopt worden?
    Ze hebben lak aan alles. Ik sta in het bel-me-niet-register maar ze blijven me terroriseren.
    De eerste keer heb ik herhaald gevraagd wie ze zijn en waarom ze me bellen (‘probeert u iets te verkopen?’ – geen antwoord) maar ze zijn er kennelijk in getraind ontwijkende antwoorden te geven. Je wordt niets wijzer.
    Lijken me de types die kwetsbare bejaarden wurgcontracten verkopen.
    Zo fout als het maar zijn kan

Power.nl
Logo
Nieuwe Account Aanmaken
Herstel Wachtwoord
Vergelijk items
  • Totaal (0)
Vergelijken