POWER VS SERVICEHOUSE/COOLBLUE?

Power.nl is een affiliate website waarmee je van alles kan kopen. Vooral elektrische apparaten enzo. Het is best makkelijk om meerdere winkels aan te sluiten op Power.nl. Dus hebben we dat gedaan. Het was toch wat moeilijker, maar uiteindelijk is het veel beter geworden dan we dachten. Steeds meer mensen vinden ons en melden zich aan. Gewoon omdat Power.nl zo goedkoop en zo duurzaam mogelijk probeert te zijn.

Ineens was er lockdown, een avondklok, en dan een BIG TOWER moment

Door vanalles en nog wat konden dingen gewoon niet meer normaal op tijd of op de juiste plek terecht komen. Iedereen was ineens ziek in paniek.. nog steeds.. Begrijp me niet verkeerd. Kan gebeuren, risico van het vak. Dat zeggen ze dan. Toch? En op LGTV zie je ze met de pakjes aan het heen en weer smijten. Black Friday. Cyber Monday. Gratis. Niet voor niks. Daarom koos ik ervoor om met Power een nieuwe duurzame kant op te gaan. We gaan de energiemarkt veroveren met Power Energie Company… op Thunder Thursday of Sheep Sunday omg

Geen vage kortingsacties, maar gewoon hele lage prijzen. Simpel. Not.

Klinkt ook lekker. Power Energy Company. Scoort makkelijk in Google, lage advertentiekosten. De prijs van energie nog goedkoper maken. Maar vooral met het hart op de juiste plek. Dus met liefde voor de klanten aan het werk. Alles bijhouden. Netjes terug bellen en een goede band opbouwen. Tegelijkertijd flink zijn en doorwerken om alle prijzen en producten zo goed mogelijk te vergelijken zodat alle klanten van Power Energie Company tevreden zijn. Met Mijn.power.nl (Self Service) is dat nu nog makkelijker gemaakt.

De aanbieder die meer dan energie levert. We steunen goede doelen.

Power.nl werkt samen met ServiceHouse BV. Zodoende kunnen we onder de naam Power.nl energie aanbieden. De inkomsten geven ons ook de mogelijkheid om verschillende goede doelen te steunen. 🙂

De meeste leveranciers kijken gewoon echt niet naar je om en laten je over aan je lot. Dat moet anders. We kunnen mensen op verschillende manieren helpen. Power.nl wil dan ook niet een traditionele leverancier zijn. Zou het niet mooi zijn als we mensen kunnen opleiden om het beter te doen? Voor de toekomst.

Samenwerking opzeggen en opnieuw beginnen. Het komt wel goed.

Door samen te werken met Servicehouse BV werd het voor Power.nl mogelijk om de energiemarkt op een slimmere manier te benaderen. Bijvoorbeeld door overal op te besparen zoals dure kantoren, verouderde systemen etc etc. Servicehouse BV verzorgde daarom de energie service en de levering voor Power.nl.

Zwaar jaar achter de rug. Echt zwaar. Het komt wel goed. Echt.

Nou, het was toch echt wel een heel zwaar jaar. Voor ons allemaal toch. En daarvoor ook en nu nog steeds. Of niet dan? Maar we geven niet op. We hebben het allemaal moeilijk. En dus komen de echte leeuwen naar buiten, want in tijden als deze komen ook de jakhalzen de straat op. Iedereen moet eten. Maar we moeten goed eten en niet altijd maar vreten wat de pot schaft. Maar voor de grotere coöperatieve/bedrijven die het grote geld beheren, tja, misschien denken zij er wel anders over. We leven in een vreemde tijd waar dus ook vreemde dingen gebeuren. Dus dit kan er ook nog wel bij. Hoe dan ook. Samen staan we sterk. Kop op.

Niet al te lang geleden is het bedrijf Servicehouse BV verkocht aan Coolblue BV. Wij vinden dat raar omdat Servicehouse BV zelf geen energie levert. Althans, de bedoeling was dat ze ons zouden helpen. Maar ja. Servicehouse BV is nu dus eigendom geworden van Coolblue BV. In 2021 is Coolblue energie gaan verkopen. Dat heeft nogal impact. Dit hoeft niet perce erg te zijn als alles hetzelfde zou blijven.

Ineens was je vriend je vijand geworden. Komt goed.

Power.nl kan niet concurreren met Servicehouse/Coolblue BV. Wij willen ook niet concurreren. We willen gewoon blijven bestaan met behoudt van een gezonde prijs. Normaalgesproken zouden we slechts de marge aanpassen. Maar die was al heel laag. Nu moeten we de marge op energie naar 0 aanpassen. Ondertussen moeten we zien te overleven en hopen dat iedereen zich snel aanmeld bij Power.nl…

Stay Strong. Het komt goed. Echt waar.

Maar er is nog meer aan de hand. Omdat Power.nl reeds affiliate is van Coolblue is er een probleem. Zodra iemand die heeft aangemeld bij Power.nl, en daarna een product koopt bij Coolblue, krijgt de klant ook energie aangeboden. Coolblue regelt dan snel de overstap (met een paar klikken) want alle gegevens waren hun immers al bekend. Power.nl blijft als de gebeten hond achter. De klant heeft namelijk het contract met Power Energy Company verbroken. En loopt dan ook nog eens het risico een boete te moeten betalen voor het vroegtijdig beëindigen van het contract. Nu is het zo dat we al een paar keer zijn gebeten. We zijn dus wel wat gewend. Vandaar ook dit bericht zo even net voor het weekend. Soms moet je gewoon je energie op andere dingen richten zodat je toch nog met een kalm gevoel het weekend in kan. En dan hebben we het dus niet meer alleen over stroom en gas…., we hebben het hier over mee dan energie. Dat is Power.

300

Afijn. We moeten voor het einde van het jaar 300 nieuwe klanten aanmelden of… pfff off.. please hoor

Wij hebben inmiddels vernomen dat Servicehouse/Coolblue niet van plan is om de samenwerking voort te zetten. Of we moeten nog snel 300 nieuwe klanten aanbrengen… Nog voor het einde van het jaar.. Althans, dat is ons per telefoon duidelijk geworden. Hier zijn wij het natuurlijk helemaal niet mee eens. Behalve dat, zijn we ook niet gediend van zo’n houding. Het is ons inziens een veel te commerciële houding. En het kost ook veel te veel tijd en geld. Net reclames zoals tv, radio en internet trouwens… maar goed. Ieder zn eigen ding… Maar niet over mijn rug! Uit het verleden behaalde resultaten bieden geen garanties, maar zeker is wel dat we niemand hoeven te dwingen om over te stappen naar een goed bedrijf. De tijd van zoveel mogelijk mensen bellen en aankloppen aan de deur is voorbij. Wij zijn er tenminste niet mee bezig.

Niet ouwehoeren. Accepteer het.

De overname van Servicehouse BV door Coolblue BV is in mijn ogen een vijandige overname. Minstens zeer ongepast. Die mening heb ik. Maar vooral omdat ze het zo deden dat ik er niets aan kan doen. Niet als ik er niet mee naar voren komen. Uiteraard bepaal ik niet de prijs. Dat doen hun. Ik kan alleen de marge bepalen. En aangezien dit nu de enige een manier is om mensen te helpen met besparen, heb ik de marge zo laag mogelijk. Helaas zal hier toch een einde aan komen. Servicehouse BV/Coolblue BV heeft inmiddels de contracten met een looptijd van 3 en 5 jaar vaste prijs verwijderd en de prijs opnieuw aangepast. Onder het mom van dat de prijzen aan het stijgen zijn. Zou kunnen. Maar prijzen gaan ook niet “zomaar” omhoog.

Geen glimlach meer

Wij hebben onze onvrede over deze ontwikkelingen reeds geuit aan Servicehouse BV/Coolblue BV maar hier is tot op heden niets anders uit voort gekomen dan dat de samenwerking niet zal worden verlengd. Dat is niet echt een fijn perspectief zo voor het einde van het jaar. Maar goed. We hebben voor hetere vuren gestaan, nietwaar? Het komt goed!

Vreemd zaken doen

We zouden verwachten dat Servicehouse BV/Coolblue BV de klanten van Power.nl willen overzetten naar Coolblue.nl. Maar niets is minder waar. Servicehouse BV/Coolblue BV zullen eerst de klanten van Power Energy Company gaan overzetten naar een andere naam. Namelijk GREENNL BV. Alle klanten krijgen dan een energierekening van GREENNL BV en dus niet van Power Energie Company. Wij zijn niet zo bekend met deze vrij onbekende energieleverancier. Maar als we op internet kijken naar reviews over GREENNL ziet het er niet heel koosjer uit. Helaas heeft dit voor Servicehouse BV/Coolblue BV geen waarde. Waarom niet? Omdat ze daarna overgezet worden naar Coolblue BV? Wij weten het niet. Deze informatie willen we u liever besparen. Maar we hebben nu wel een beetje hulp nodig. Helaas zijn het rare tijden. En dat betekent dat we de dingen, de horens, iets steviger moeten aanpakken. Zo’n moment van WOW.

Pluk een Roos en zet hem op je hoed. Dan komt alles goed.

Power.nl kan deze plotselinge overname niet stoppen zonder uw hulp. U kan helpen door deze informatie zoveel mogelijk te delen met anderen mensen. Er gebeuren vreemde dingen op de energiemarkt? Wij willen gewoon niet dat nog meer mensen het dupe worden van de ellende en nog meer in de problemen komen.

De droom die ik heb ga ik waarmaken of je dat wil of niet

Vergeet niet dat wij ook dromen hebben die we waar maken. Wij zijn geen nummers die je zomaar even kan heen en weer switchen. Het moet niet een gewoonte worden om mensen maar heen en weer te switchen.

Energieleverancier failliet? Geen probleem. BIG DATA.

Een paar dagen geleden was Welkom Energie ook al in het nieuws. 90.000 klanten. En deze partij heeft dan ook een samenwerking gehad met Servicehouse BV. Je zou denken dat de klanten bij Coolblue BV worden ondergebracht. Maar nee dus, die zijn dan weer tijdelijk overgebracht bij Eneco, een energieleverancier uit Rotterdam. Die Eneco was een paar jaar geleden overgenomen door Mitsubishi, groot bedrijf uit Japan.

Uhm, snapt u nog wat er aan de hand is? Ja. Nee? Het is weer een mooi stukje SEO content. Hopelijk komt Power.nl hierdoor op de 1ste plek te staan. Wat je leest buiten het SEO verhaaltje om is de harde waarheid. Terwijl je zoveel moet lezen en schrijven leer je natuurlijk ook heel veel. Zodoende wordt je snel slimmer.

Affiliate Marketing. Thuis werken. Publishers VS Merchants.

Ik denk dat ik voor heel veel “publishers” spreek. Zo noemen ze mensen met een website in affiliateland. Bedrijven die betalen zijn de adverteerders.. de “Merchants” die zijn altijd belangrijk. Tegen hun zeggen ze dat ze duizenden publishers hebben aangesloten… Die allemaal zitten te werken en vervolgens te wachten op geld om een berg nog te betalen rekeningen enzo. En dan zijn de energieprijzen ook nog gestegen!

Everybody in Line. WHO is the Boss NOW???

We willen allemaal dat het goed gaat. Niemand wil uitgemaakt worden voor een uitbuiter. Niemand. Met big data gaat het natuurlijk ook niet alleen maar om jouw eigen gegevens. Men moet de gegevens ook kunnen lezen, scheiden, controleren, goed keuren, afkeuren, de uitbetalingen goedkeuren en afkeuren. Niet te vergeten eventuele kortingsacties… De laatste is een lastige omdat het foutgevoelig is.

En dan maar hopen voor de publisher dat de adverteerder uiteindelijk wel over de brug komt, anders heb je je geld nog steeds niet… Het moet allemaal goed gemeten worden en uiteindelijk moet alles kloppen. Maar ja, je staat niet hoog in Google misschien. Maar ja, misschien hebben de bezoekers van je website wel een adblocker.. Hoeveel kliks?? Adverteer je ook op Google? Je moet maar zien wat er van je geld over blijft. Het maakt ze niet uit. Het gaat alleen om kliks en sales. Geen compassie. Hoe dan ook.

Who is Who?

Power Energy Company moet dan maar op zoek gaan naar een andere partner. Die onze lieve klanten niet als Big data verpatst aan de hoogste bieder. Op internet zijn er wel een al paar te vinden natuurlijk. Fake it till you make it. Niet till you drop. Zoals Kikker Energie en Zero Energy. Beetje aparte vogels. Kennen ze me?

Waarschijnlijk catfish LOL.

GREENNL?

Enfin, nog voordat Servicehouse BV/Coolblue BV de klanten onderbrengt bij GREENNL proberen wij onze normen, onze waarden en onze principes hoog te houden. Wij willen niets overzetten. Niet naar GREENNL, en ook niet naar COOLBLUE. We snappen dat het makkelijk geld verdienen is. Ik doe dit niet voor geld.

Ik ben bezig mogelijke partners (behalve Servicehouse BV/Coolblue BV/GREENNL) te bekijken om te zien of ik daar wel een fatsoenlijke duurzame samenwerking mee kan voortzetten. Hoe dan ook. Het komt goed.

Lieve mensen, we laten ons niet kisten. Deel dit met de rest van de wereld. Power Energy Company Baby! 😉 Yeah! Blijf de liefde in ieder geval zoveel mogelijk verspreiden. Ik roep in ieder geval alle mensen in de zorg op. Alle boeren. Alle schoonmakers. Onze oudjes. De mensen die net als ik te weinig zon hebben gehad.

Ook studenten en alle mensen die last hebben van een hoge energierekening. Je hoeft je niet perce aan te melden. Delen is voldoende. En met deze markt is het lastig om zeker te weten of die nieuwe dan wel blijft bestaan. Dus we begrijpen het wel als je liever even wacht. Hoe dan ook. Iedereen, dus ook iedereen die aan de deur klopten, de deuren openden, die aan het werk zijn, waar dan ook. Stay Strong! Love!

Ik wens iedereen alvast een fijn weekend 🙂 Alles komt goed! Stay Strong! Never Give Up! No Matter What!

Met vriendelijke groet,

Frank Reyneke
frank@power.nl

Het komt goed. Peace!

#GODSPLAN #Mondays #Tuesdays #Wednesday #Thursdays #Fridays #Saturdays #Sundays #Higherlevel #RiseAndShine #Frank #Leo #Libra #1979 #Sneek #Friesland #Verpleeghuizen #Kerken #Schoonmakers #Zusters #Broeders #Moeders #Vaders #Dochters #Zonen #Kinderen #Dieren #Vogels #Vissen #Leven

Excuses voor de spelfouten. Het is ook niet elke dag dat ik nieuws/bericht/blogs schrijf. #VOLTGOED

Power Energy
Logo
Vergelijk items
  • Totaal (0)
Vergelijken
0
Shopping cart
We gebruiken cookies om je de best mogelijke ervaring op onze website te bieden. Door deze site te blijven gebruiken, ga je akkoord met ons gebruik van cookies.
Accepteren