Woonenergie.nl

7 Opmerkingen
  1. De verkoper van Woonenergie kwam in december 2015 aan de deur van ons pasgekochte huis. Natuurlijk wilde ik weten of het goedkoper kon (maar wèl groen). De verkoper wist ons te overtuigen met een mooi termijnbedrag. Helaas, naar bleek bij ontvangst van de jaarnota, was het tè mooi om waar te zijn en moesten wij nogeens meer dan het reeds betaalde jaarbedrag (137%!!) bijbetalen. Dit zijn geen nette praktijken. Bij Woonenergie had een lichtje op moeten gaan dat het termijnbedrag onmogelijk laag was en achteraf had ik ook zelf hier niet in moeten trappen.

    Vervolgens kreeg ik bij opzegging te horen, dat ik 2x de boete moest betalen, want ik had 2 contracten (stroom & gas). Ik heb maar 1 contract ondertekend (levering van groene stroom & gas). en ook op de site wordt aangegeven dat de boete geldt per CONTRACT. Maar volgens de klantenservice moest ik betalen per “individuele overeenkomst”. Natuurlijk zullen ze juridisch wel gelijk hebben; had ik de leveringsvoorwaarden maar goed moeten lezen. Maar die geeft zo’n huis-aan-huisverkoper er niet bij. En als je 2 weken later de bevestiging krijgt mèt de algemene voorwaarden, kun je niet meer terug. En nu zeggen ze: op onze site had u dit kunnen lezen.

  2. heb gelezen van Oxio weet inmiddels door eigen ervaring genoeg van woonenergie. een woord lees de echte en eerlijk resenties maar. Een woord het is een puinhoop op alle gebieden en oneerlijk. Incl. de dames van de klanten service domme napraters en ge indoctrineerd door het hele zootje daar. dit zal echt niet gepublieceerd woorden door w.e. het is de pure waarheid en niet anders.

  3. Een belafspraak niet nagekomen en vervolgens na 2 keer een contactformulier ingevuld te hebben waarop woonenergie zegt binnen 3 werkdagen te zullen reageren,zijn we nu weken verder en heb nog steeds niets van woonenergie gehoord

  4. Heel slecht bedrijf, ze liegen, verdraaien, ontkennnen dat je betalingen heb gedaan, en als je dan aangeeft wel betaald te hebben, en je de bewijsstukken wil op sturen naar hen is daar geen mogelijkheid toe. Vervolgens schakelen ze een incassobureau in, en sluizen ze je maandbedrag door naar datzelfde incassobureau en sturen ze jou weer een aanmaning. Ik heb een betaalregeling bij hun vanwege een hoge eindstand die nu dus ten onrechte bij het incassobureau loopt, en woonenergie blijft naar het incassobureau verwijzen, ze willen hun fout niet rechtzetten.

  5. Na het afsluiten van een betalingsregeling van 3 termijnen, kregen wij vandaag bericht dat er een laatste aanmaning komt. De betalingsregeling blijkt niet in het systeem te zijn gezet! Vooral bijzonder dat een regeling van 3 termijnen niet eens mogelijk blijkt te zijn, volgens deze dame. Wie van de medewerkers nu incapabel is, is mij een raadsel. Conclusie; wij stappen per direct over.

  6. Zit al minimaal 7 maanden in de schimmel door een defecte afzuiginstallatie. Moet meerdere malen per maand bellen om hun eraan te herinneren in welke situatie ik zit. Zijn een aantal keer langs geweest zonder afspraak met mij te maken waardoor ik niet thuis was en geven vervolgens mij de schuld. Wordt heen en weer gestuurd van wooncorporatie naar woonenergie en ondertussen woon ik nog steeds in een ongezond schimmel huis want mijn wooncorporatie wil geen schimmel verwijderen als er geen werkende afzuiginstallatie is, naast het feit dat de inspectie zegt dat ze zelf ook schimmel in huis hebben en daarna weg lopen voor het probleem.

  7. met bert waar neer moet het binnen zijn betaal van de maan die 127 dat wel ik weten van bert
    notanummer is 810290257 hoi

Laat een reactie achter

Power.nl
Logo